UX- ja UI-suunnittelu

UX-/UI-Design

Kuinka voimme auttaa?

UX- ja UI-suunnittelu

Hyvä käyttökokemus syntyy, kun palvelu ratkaisee käyttäjän ongelman tai täyttää tavoitteen intuitiivisesti ja miellyttävällä tavalla

Visuaalinen suunnittelu

Ulkoasu voidaan rakentaa toiveidenne mukaan olemassa olevan brändin mukaiseksi, tyhjältä pöydältä tai jotain tältä väliltä.

Informaatioarkkitehtuuri

Palvelun sisältävän tiedon organisointi, nimeäminen ja rautalankojen avulla suunnittelu auttaa lopulta palvelun käyttäjää löytämään etsimänsä.

Toiminnalliset prototyypit

Prototyyppi on ihanteellinen ja kustannustehokas työkalu testata idean toimivuutta ja iteroida ideaa palautteen avulla ilman ainuttakaan riviä koodia.

Design-kirjastot

Palvelun jatkokehitettävyys tehostuu merkittävästi, kun palvelun eri elementit, niiden käyttö ja suhde toisiinsa on dokumentoitu kattavasti.

Saavutettavuus

Saavutettavuusdirektiivi asettaa vaatimukset julkisille digipalveluille, mutta useimmiten samojen periaatteiden noudattaminen hyödyttää muitakin käyttäjiä.

Katso kaikki design-palvelumme →

UX-/UI-Design

Hyvä käyttökokemus ei tarkoita vain kaunista käyttöliittymää

Käytämme päivittäin useita erilaisia digitaalisia tuotteita ja palveluita, joiden avulla suoritamme tehtäviä saavuttaaksemme tavoitteitamme, kuten ratkaisemaan ongelmia. Voidakseen vastata näihin tarpeisiin on suunnittelussa tärkeää eläytyä käyttäjän rooliin ja ymmärtää näitä tarpeita, tavoitteita ja motivaattoreita.

Lähdemme liikkeelle ketterästi ja suunnittelemme osallistaen ja iteroiden. Meillä on pitkä kokemus erilaisista UX/UI-termin alle mahtuvista menetelmistä, työkaluista ja lopputuotteista, mutta tärkeintä on muistaa kenelle suunnittelemme ja mitä haluamme saavuttaa. Ota rohkeasti yhteyttä, niin mietitään mikä olisi paras tapa auttaa juuri teitä.

Ilahduttava käyttökokemus

Design Thinking

Ymmärrys suunnittelun lähtökohtana

Olipa kyseessä uuden liiketoiminnan tai digitaalisen ratkaisun luomisesta lähdemme aina kartoittamaan lähtötilannetta sekä luomaan ymmärrystä liiketoiminnallisesta tavoitteista ja tilanteesta sekä tutustumaan kokonaisuuden kannalta merkittävien sidosryhmien näkökulmiin.

Design-prosessiamme ohjaavat erilaiset palvelumuotoilulliset menetelmät, kuten monipuolinen ymmärrystyö ja yhdessä tekeminen sekä siltojen rakentaminen eri sidosryhmien välille. Vahvuuksimme kuuluu myös tehokkaaksi muotoiltu yhteistyö suunnittelijoiden ja kehittäjien välillä. Näin varmistamme, että luomme realistisen ja toteutuskelpoisen muotoilukonseptin sekä miellyttävän käyttäjäkokemuksen.

Tietoevry

“Olemme tehneet Monadin kanssa yhteistyötä jo useamman vuoden ja suosittelen mielelläni Monadia. Voin luottaa sataprosenttisesti, että hommat hoituvat.”

Hannu Tissari

Tuotekehityksen johtaja, Tietoevry

Next Steps

Kuinka edetään?

Sovitaanko juttutuokio?

Käydään yhdessä läpi teidän tilanne ja tarpeet, niin voimme tehdä ehdotuksen etenemisestä.

Antti Riikonen, CEO
+358 50 480 2426
[email protected]