Ymmärrys designin lähtökohtana
Olipa kyseessä uuden digitaalisen ratkaisun luomisesta tai olemassa olevan palvelun jatkokehityksestä, lähdemme aina kartoittamaan lähtötilannetta ja luomaan ymmärrystä. Teemme kattavan tarvekartoituksen muun muassa liiketoiminnan, käyttäjien, teknisten vaatimusten sekä muiden käytössä olevien digitaalisten palveluiden osalta.
Design-prosessiamme ohjaavat erilaiset palvelumuotoilulliset menetelmät, kuten fasilitoidut työpajat sekä kiinteä designer–devaaja-yhteistyö. Näin varmistamme, että luomme realistisen ja toteutuskelpoisen muotoilukonseptin sekä miellyttävän käyttäjäkokemuksen.
Kohti parempia käyttäjäkokemuksia
Osaamisalueemme

Palvelumuotoilu
Luomme ymmärrystä vaikeisiinkin kokonaisuuksiin palvelumuotoilun menetelmien avulla. Rakennamme muotoilukonseptin, joka asettaa digitaaliselle ratkaisulle sellaiset tavoitteet, jotka vastaavat yrityksesi liiketoiminnan ja käyttäjien vaatimuksiin sekä luomme roadmapin tavoitteiden lunastamiseksi.

Käyttäjäkokemus- ja käyttöliittymäsuunnittelu (UX/UI)
Rakennamme tinkimättömiä käyttäjäkokemuksia. Sellaisia, jotka ovat lähes huomaamattomia, kun kaikki toimii niinkuin pitää. Varmistamme, että palvelusi erottuu edukseen muista.
Ota yhteyttä
Heräsikö kiinnostus? Jatketaan keskustelua!