Palvelumuotoilu

Autamme sinua löytämään ja yhdistämään organisaatiosi ja asiakkaasi tarpeet ja luomme yhdessä kanssasi liiketoimintaa edistäviä ja käyttäjäystävällisiä ratkaisuja. Käytämme osallistavia palvelumuotoilun menetelmiä, joiden avulla keräämämme asiakasymmärrystä. Luomme sen pohjalta liiketoimintatarpeesi huomioivan konseptin.

Kohti parempia digitaalisia ratkaisuja

Sekä yksityinen että julkinen organisaatio hyötyy palvelumuotoilun menetelmistä. Niiden avulla luodaan hyvä kokonaiskuva muotoiltavan digitaalisen ratkaisun tarpeista, niin liiketoiminnan, käyttäjien kuin teknisten näkökulmien valossa.

Lopputuloksena saat muotoilukonseptin, joka antaa paremman ymmärryksen ongelmasta ja ratkaisun tarpeesta sekä kilpailukentästä. Konsepti ohjaa rakentamaan prototyyppiä.

Käyttämiämme menetelmiä

  • Parisuunnittelu
  • Sidosryhmähaastattelut
  • Työpajat
  • Tarkkailu
  • Kilpailijoiden benchmarkkaus
  • Prototypointi
  • Tiivis design–devaaja-yhteistyö
  • Olemassaolevan palvelun arviointi
  • Governance-mallit

Mitä tuotamme

  • Kokoamme havaitut ongelmat sekä kerätyn asiakasymmärryksen
  • Luomme konkreettisen ehdotuksen jatkosta
  • Suunnittelun ajurit
  • Ymmärrykseen perustuvat konseptit
  • Tekninen selvitys konseptin toteuttamisesta
  • Työmäärä- ja kustannusarviot sekä alustava roadmap
  • Yhteinen konseptin läpikäynti

Ota yhteyttä

Heräsikö kiinnostus? Jatketaan keskustelua!