Kohti parempia digitaalisia ratkaisuja
Sekä yksityinen että julkinen organisaatio hyötyy palvelumuotoilun menetelmistä. Niiden avulla luodaan hyvä kokonaiskuva muotoiltavan digitaalisen ratkaisun tarpeista, niin liiketoiminnan, käyttäjien kuin teknisten näkökulmien valossa.
Lopputuloksena saat muotoilukonseptin, joka antaa paremman ymmärryksen ongelmasta ja ratkaisun tarpeesta sekä kilpailukentästä. Konsepti ohjaa rakentamaan prototyyppiä.
Käyttämiämme menetelmiä
- Parisuunnittelu
- Sidosryhmähaastattelut
- Työpajat
- Tarkkailu
- Kilpailijoiden benchmarkkaus
- Prototypointi
- Tiivis design–devaaja-yhteistyö
- Olemassaolevan palvelun arviointi
Mitä tuotamme
- Kokoamme havaitut ongelmat sekä kerätyn asiakasymmärryksen
- Luomme konkreettisen ehdotuksen jatkosta
- Suunnittelun ajurit
- Ymmärrykseen perustuvat konseptit
- Tekninen selvitys konseptin toteuttamisesta
- Työmäärä- ja kustannusarviot sekä alustava roadmap
Ota yhteyttä
Heräsikö kiinnostus? Jatketaan keskustelua!